torsdag 31 mars 2011

Mys

Nu är jag i Göteborg och hälsar på. Har tänkt lite på att jag egentligen skulle varit här med en tre månaders bebis och visat upp vårt underverk. Istället kom jag som mamma utan barn och hälsade på med min man, en pappa som var med för jobbärenden. Jag har köpt en vårjacka och tröstätit godis emellan trevliga besök, fika, lunch o middagar med familj och vänner..

Vårblommor utanför mor och fars bostad.


Just nu är ögonlocken tunga efter en dag fullt med kul händelser. Bland annat fick jag vara träffa min brorson Noah en kort stund och hans småsyskon Leah och John-John, och umgås med deras fina mamma Yasmeen. Jag var till och med ensam med lilla John-John ett litet tag. Så underbart med alla fina barn. Imorgon blir det en sväng till Göteborgs city och kika på vårskor, på kvällen vill pappa bjuda oss på fredagsmys, räkor, vin och gott... Och i helgen lovar dom härlig vårsol!

Bebismys!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar