fredag 4 mars 2011

Tack igen!


TACK ANN-LOUISE FÖR AWARDEN!
 
När började du blogga?
Jag började blogga 7 januari 2011, drygt en vecka efter vår Ängel tog sina vingar och flög upp till himlen.

2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du om i den?

Bloggen handlar om vår vackra och älskade son Ängel Emanuel, som gjorde avtryck i våra hjärtan innan han for till de andra änglabarnen. Det handlar om livet efter händelsen, den handlar om att kämpa, om relationer, känslor, tankar och drömmar samt även vardagliga saker. 

3. Vad gör din blogg speciell?
Det är en änglamammas blogg, som är lika unik som alla andra änglamammors bloggar. Den är personlig, ärlig, jag skriver mycket om mina drömmar och om relationer.

4. Vad fick dig att börja blogga?
Egenterapi och bearbetning. Få skriva av mig. Har haft blogg innan, men på detta sätt. Precis som Ann-Louise skriver så har kommentarer visat sig vara ovärderligt. Det har fått mig att tänka i nya banor.

5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Vet inte, designen kanske=) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar