söndag 6 mars 2011

Ögonblick av livsnjutning i Luleå

Jag har haft en suverän helg med strålande sol, fondueafton med fantastiska människor, skoterutflykter med min kärlek, vadat i snö, kört fast, fått soppatorsk med skotern, promenerat ex antal kilometer i snö, myst o fikat i skärgården, badat bastu... varit på stan med fina Maria... sett underbara Eat Pray and Love, analyserat Inception - skrattat och snackat om livets bekymmer och glädjeämnen med älskade Linda... och upptäckt en fantastisk choklad från Anton Berg, med Havsalt och mandel... Det är livsnjutning en helg i Luleå.

Jag vill tacka finaste Linda för senast. Du gav mig extra livsgnista och inspiration. Massa kärlek till dig för allt du ger.

Show me your smile then, Don't be unhappy,
Can't remember when I last saw you laughing,
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Cause you know I'll be there

1 kommentar:

  1. tack själv gumman!! tyckte de va sypermys o ha dig här, var skönaste och roligaste lördagsmyset på länge!
    dock är jag nu helt besatt av ipad 2:an, underbara lilla tingest! vill du blir min apple(nerd)-polare?;) puss o kram

    SvaraRadera