fredag 25 mars 2011

Andra som ser min son

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev i min blogg. Har haft mycket på jobbet och varit i Jokkmokk på uppdrag, bland annat suttit i juryn för att utse årets UF-företag, framtidens entreprenörer. Jag har haft riktigt roligt och varit riktigt förkyld. Jag har skrattat mycket och faktiskt gråtit ett par tårar.
En nyfunnen vän var också i Jokkmokk och hon berättade att hon hade sett tecken från Vår Ängel, de gånger jag sjungit med kören i kyrkan. Och i måndags när jag inte var där, då såg hon inte tecknen. Det har varit en av de fina lysena i taket som har blinkat i takt med musiken och nu när jag var borta blinkade det inte. Jag har känt honom i kyrkan också, hans ande sveper om mig när vi sjunger och ovanför oss. Jag har känt en varm vind och doften från honom. Det är på riktigt och jag blev så glad att min vän berättade vad hon sett och känt. Hon kände att det var vår Ängel som var där och ville visa att han var där. Och mina tårar bara kom, för jag blev så glad att jag inte var ensam om att känna och se honom.

Jag älskar dig mer än något annat, kärleken till dig mitt barn är obeskrivligt och större än någonsin. Saknaden går inte att förklara, du finns hos oss varje dag.








- Posted using BlogPress from my iPhone


2 kommentarer:

  1. Vad skönt med en sån bekräftelse. Klart att lilla Ängel är med dig, i luften, i hjärtat, i tankarna - varje dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbart att du har ett så öppet sinne så du kan känna hans närhet! =)Och Maria har redan sagt det så bra så det är bara att hålla med!
    Ha en mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera