söndag 27 februari 2011

Börja om på nytt

Är det, det man gör? Börjar om på nytt? Hmm, det känns inte som att man börjar om på nytt, utan mest som att allt känns annorlunda fast ändå inte. Till veckan ska jag prova på att börja jobba igen, det ska bli spännande och förhoppningsvis kommer allt gå bra.

Vilken trevlig helg vi har haft. Men finbesök från Hudiksvall och allt, Jennie, Johannes och deras lilla Tove var här hela lördagen, så mysigt hade vi. Jag tycker verkligen om att vara med våra vänner och med deras små fina barn. Jag älskar barn, tycker om att leka, hålla och mysa med dom. Barn är något av det bästa som finns och förgyller livet för ett ögonblick!
Promenader, god mat, vin, skratt, solsken och så har vi skaffat oss en skoter idag. Jätteskoj! Så nu blir det åka av.  Jag har goda känningar i själen och i tankarna , just idag iallafall. Det känns som om att veckan kanske kan bli bra.

Här leker jag med underbara lilla Tove! Hon ville åt min iphone.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar