söndag 30 januari 2011

On tour in Asia och lilla Angel fyller en manad.

Nu e vi pa resande fot i Asien. Vi e just nu pa Singapore flygplats, och ska ta oss till Kuala Lumpur i Malaysia. Vi har nu varit i Singapore i nagra dagar, vi har traffat Cissi o Carlos, varit pa lite olika aventyr, shoppat en hel del och atit god mat. Det har varit varmt och fuktigt vader, och sa har vi varit med om riktigt mastodont monsunregn. Aldrig sett nagot liknande, himlen bara oppnade sig och tokregnade.
Maten o shoppingen e himla bra i Singapore, mest shoppingen da. Basta maten i Singapore var i Little India. Supergott, trevligt och billigt! Vi har ocksa inforskaffat en systemkamera sa att vi kan ta fina bilder pa resan och framover. Jag ska lara mig att fotografera!

Sa nu ska vi vara i Kuala Lumpur med omnejd i nagra dagar. Och sedan ska vi packa oss vidare till lite trevliga oar i norra Malaysia och sodra Thailand. Ska bli superskont med lite strandliv.

Jag tanker mycket pa var lilla pojke, allt jag ser ar sma sota barn och gravida kvinnor overallt. Men jag blir mest glad och lycklig av se barn, men sjalvklart lite sorgsen pa vad jag kunde haft just nu... Han skulle bli en manad precis idag. . Och langtar redan efter ett syskon till var Angel Emanuel. Alskar dig, mammas pojke.

Kram o hej sa lange...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar