fredag 19 augusti 2011

Tiden

Jag önskar att man kunde göra så att dygnet kunde få fler timmar. Så att man kunde hinna mer saker. Just nu har jag svårt att hinna allt jag ska göra på dagarna. Och så blir det att man lägger sig alldeles för sent.  Det är mitt ordinarie jobb, mitt andra jobb, min träning, huset, business, vänner, inbokade träffar, möten, middagar med mera. Och så vill man hinna göra massa kul saker. Men men. Ikväll ska jag träffa två tjejkompisar som jag inte hunnit umgås med på himla länge och vi ska ut o käka o ha trevligt. Det blir jättekul. Sen blir det full rulle hela helgen.

Jag har försökt lägga barntankarna på hyllan ett tag. Men det är inte så himla lätt alltid. Igår kom det ett brev från kyrkogården, en påminnelse om grav/urnsättning. Vi vet ju om det och tänker på det ofta. Men vi ska försöka åka förbi BÅDA två inom de närmaste dagarna och verkligen bestämma oss. Så då blev vi påminda igen. Vår änglason, som vi saknar så innerligt. Hans urna ligger där under kapellet och väntar på att få bli begraven. Jag skulle nästan vilja ta urnan med mig hem. Fast det går ju inte...

Lilla fina Emanuel, du fattas oss så.








1 kommentar:

  1. Hej!har hittat din blogg och har lagt till den hos mina Favoriter:) Caroline heter jag och har också mist min älskade son för nästan exakt 4 mån sen! jag tror att vi ligger ungefär på samma "nivå" i sorgen.Jag känner oxå just nu att jag lägger alla barntankar på hyllan för ett tag och lägger min energi på att försöka göra saker som jag gillar att göra! ha en bra helg kram Astons Mamma Caroline

    SvaraRadera