onsdag 10 augusti 2011

Hoppet har återvänt

Hoppet har återvänt, jag har en underbar man som har visat mig på vägen tillbaka till livet. Tur att jag har honom. 
Och ni vet säkert att man kan ha dåliga dagar, även fast det inte är något särskilt som har hänt. Men jag är inte helt på topp riktigt ännu, och vet kanske inte riktigt när jag kommer känna att jag är någorlunda på topp igen. Men jag är inte helt nere just nu iallafall, det finns ett ljus i tunneln. Och min man har visat mig vars ljuset finns, så nu är det bara att följa den. Det finns hopp, och så länge jag andas, hoppas jag...

Men om en vän kan viska och ett löfte brista, då går jag hellre hem
Kvar i nått jag lämnat
Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen
För länge sen

Åh jag drömde om en framtid som glömmer

Och jag drömmer om en framtid utan dig
...






1 kommentar:

  1. Det är tur man har dom fina männen när dom tyngsta dagarna gör sig påmind..Dåliga dagar finns alltid där men så länge dom inte tar överhand så är det nog ingen fara,så länge du ser anar och ser ljuset så kommer det nog en fin framtid..
    Känn ingen press att du måste hitta toppformen Nu,snart och snabbt..ta den tiden du behöver..

    Var rädd om dig..Kramar

    SvaraRadera