fredag 26 augusti 2011

Björn i skogen

Igår hade vi sista träffen och middag med vår samtalgrupp. Vi åt gott och pratade sedan om känslor och hur sommaren hade varit osv. Och jag bröt ju självklart ihop, började gråta. Och det är jobbigt som fan att bryta ihop framför andra. Att gråta framför andra är inte alls kul.

Jag har varit lite från och till i bloggandet. Men det brukar ju bli så. Jag tycker ju om att skriva, men ibland är man bara tom på ord. Ibland vill man kanske hellre prata. Prata med sina nära och kära, om känslor och allt.

Och så skriver jag en affärsplan, har kanske en affärsidé som jag vill förverkliga någon gång. Kanske nästa år. Allt beror på vad som händer i ens liv. Jag orkar inte se för långt fram i framtiden. Det räcker att se fram bara några veckor/månader, eller ibland bara för dagen.

Ikväll ska jag och min älskade man gå på bio, det var så himla längesen vi var på bio ihop bara han och jag. Vi ska se den svenska filmen "Jag saknar dig". Tvillingarna i filmen, är systrar till en gammal kombo/rumskompis jag hade första året jag flyttade upp till Luleå. Det är tydligen mycket tårar i filmen, så jag ska dra med mig ett gäng näsdukar. 

Helgen blir ganska lugn, och skönt det. Förutom att jag ska träna rätt mycket. Om en timme blir det friskvård, då ska jag köra mitt IW-pass med en kompis. Sen blir det lite styrka på det. Och imorgon ska vi springa en mil igen, men inget lopp bara en vanlig runda, på Ormbergets milspår. Det jobbiga är att nu är det någon idiot som har sett en björn i skogen där, ganska när Sinksundet (nära där jag bor). Och vi hade ju björnspillning på gården för två år sedan. Det var lite småcoolt. Men det är inte lika coolt och möta en björn. Jag vill aldrig möta en björn. HJÄLP! Fasen va jag ska gapa och stoja när vi springer imorgon. =)

Ciao så länge mina vänner. Ha en skön helg!


Så länge bjuder jag på en snygg bild från New York!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar