måndag 15 augusti 2011

Cravings

Idag har jag haft cravings på sushi! Så jag sitter i parken o smaskar sushi. Så gott! Satt och funderade på min del 2 av tatuering. Hade en tid i torsdags som jag avbokade, eftersom jag inte visste vad jag skulle göra. Men jag har bestämt mig att inte göra en stor namntatuering eftersom när vi får fler barn, så känns det konstigt att ha hela underarmen klottrad med bara lilla E's namn. Det räcker med handen på skuldran. Snart kommer bild;) Tror dock att jag ska lägga in någon av mina två motton på smalbenet. Jag har nämligen kvar min deposition på tatueringstudion. Idag är en okej dag. Lunchpaus nu, och soligt ute;)
Och efter jobbet ska jag träffa Maria. Vill ju träffas innan bebisen kommer, men vill ju självklart träffas även när de kommit hem med bebisen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar