tisdag 3 maj 2011



Efter helgen med Valborg- och Första majfirande har vi packat oss iväg till London. Jörgen har konferens med designforskarskolan och jag hängde med på resan! Så nu när dom har workshops o grejer då har jag fritid. Ska promenera till Themsen o ta båten till London city! Och så ska jag fota lite. Förutom fota, så ska jag strosa i lite butiker. Bland annat ska jag på varuhuset Selfridge! Och kanske gå på Victoria & Albert museum. Det är väldigt fint väder, så är det varmt blir det Hyde Park och en bok!

Förra året vi var i London såg vi fram emot att bli gravida och få barn. Lite senare var jag gravid och innan året tog slut föddes vår vackra son Emanuel. Nu är vi här igen och längtar mer än någonsin efter en levande dotter eller son.
Jag undrar hur detta året kommer sluta...

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. När jag blev gravid efter att ha förlorat Stella så var jag lite orolig över att inte känna lika mycket för den nya bebisen i magen, men det gör jag absolut. Jag var också orolig över att jag skulle skjuta undan Stella, inte tänka lika mycket på henne, men där hade jag också fel. Dom kommer att ligga på delad förstaplats hela livet!=), hoppas du är där igen snart också, när tiden är rätt!

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga att jag önskar att ni får barn i år.

    Stor kram och all min omtanke!

    SvaraRadera
  3. Åh Monica! Det här året kommer säkert vara fullt med underbara händelser! Jag är säker på att ni kommer bli en familj på tre i framtiden!

    Njut av London. Idag snöade det här hemma (i Sthlm!!!!!)

    Kram

    SvaraRadera