tisdag 5 juli 2011

Välja livet


Jag väljer livet... Eller vi väljer livet, skulle jag vilja säga. Även om det emellanåt kan vara riktigt sjukt jobbigt och man ibland känner att allt är mörkt och svart. Men trots det, så väljer vi livet. Och nu har jag semester, imorgon tar vi vår bil och åker söderut.. För att faktiskt sedan ta flyget från Sthlm och norröver =) till Island. Och jag ska få träffa min bästa vän, hennes lilla dotter och fina fina man.
ÅH jag längtar...

Vi har varit på en underbart bröllop i helgen, det blir mycket skratt, tårar och fina tal. Vackra och fina vänner till oss som gifte sig och Jörgen var fotograf.







Och på söndagen tog vi det ganska lugnt med fika ute i Karlsvik. Träffade några kändisar=) Fick då tillfälle och mysa lite med underbara lilla Kira då. Och hon skrattade så himla gott och det kittlar gott i hjärtat när små barn skrattar och ler högljutt. Det är verkligen livet.

Jag o Kira. Visste inte att jag var så enormt rolig=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar