onsdag 15 juni 2011

Bilder från New York




Här kommer lite bilder från vår New York trip med fina resekompisarna Erica & Patrik

Erica & Patrik
Underbara Battery park- bästa stället!


Utsikt från Empire State Building

Wall Street

Brooklyn Bridge



Break Dance vid Time Square

East Village- där vi bodde=)

x

Jag & Erica i Central Park

Coney Island/Brighton Beach

Bergochdalbana jag o Patrik åkte (byggd på 30talet)


Jag o Jörgen med tungan i vädret och vinden i håret=)

Jag & Erica med Frihetsgudinnan

Jag på fototur o shopping i Soho

Jag på nya parkpromenaden - New York Highline

Mycke folk på New York Highline

Nere vid piren

Baseball och jag var helt fascinerad- hade skitskoj!

Jag o Jörgen fikade i Chelsea


I central park första dagen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar