måndag 19 september 2011

Högt över molnen

Idag har jag tagit halvdag och kompade ut vid lunch! Skönt! Behövde det. Har varit mycket kvällsjobb/övertid och imorgon blir det oxå lång dag, så nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. Så skönt. Jag ska ändå leda Indoor Walking vid halv fem, så då blir det mycket tempo o svett;)

Idag ringde vår kurator från sjukhuset, som vi inte hört av sen februari. Hon ville meddela att de nu bildats en samtalsgrupp, eftersom de nu finns ett antal i samma situation. Hon förstod ifall vi tyckte de kändes sent, men samtidigt kan jag tycka att de är viktigt att få byta erfarenheter och för mig känns det bra att vara tillhands och även stötta andra som är nyligen drabbade.
Nu ska jag vila lite.

Ciao!


Ps; de här gåvorna fick jag när jag kom innanför dörren.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så trevliga presenter! Eller kanske inte, men det är ju rart av kissen att bidra till hushållet. :)
    Jag tror också att det kan kännas bra att utbyta erfarenheter och stötta varandra. Det kan kanske hjälpa till att hela lite grann.

    SvaraRadera