torsdag 29 december 2011

Till "vår" Hiva

Vi lever i vår egen värld 
Där går vi långt och benen bär 
Allt vi behöver det finns där 
Vi lever i vår egen värld

Och jag känner mig så trygg hos dig 
Jag känner att du älskar mig 
För när du säger det så tror jag dig 
Jag känner mig så trygg hos dig

Och jag går med dig överallt 
I sommarsol och vinterkallt 
När tankarna tar över allt 
Jag går med dig överallt

Om hösten hittar hit igen 
Då håller vi ihop min vän 
Ja då lever vi för sommaren 
Om hösten hittar hit igen

Ja du behöver inte säga nått 
När tiden flytt och åren gått 
Om det blivit som dom förutspått 
Ja du behöver inte säga nått

Men om du längtar hem nån dag 
Och saknar nått precis som jag 
Då leder vägen dit den ska 
Om du längtar hem nån dag

Nej du behöver inte säga nått 
När tiden flytt och åren gått 
Om det blivit som dom förutspått 
Du behöver inte säga nått

....



Älskade Hiva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar